PANDUAN BINA BLOG DAN BUAT DUIT ONLEN DARI BLOG

Blog ini berisi cara bina blog dan menjana wang/duit secara onlen dari Internet dan jadilah jutawan Internet

5 Idea Bisnes web teratas 2017-2018

Kerjaya dari Rumah- Idea perniagaan Laman web yang pada asasnya bertujuan untuk buat duit melalui laman web. Ia boleh menjadi apa-apa dari blog ke portal e-dagang merupakan Perkhidmatan dikenakan setiap jam dijual melalui laman web.
5 Idea Bisnes web teratas 2017-2018
5 Idea Bisnes web teratas 2017-2018

5 Idea Bisnes web teratas 2017-2018 Jadilah Jutawan Internet

1. Memulakan Blog dan buat duit dari Blog

Jika anda seorang pemula benar mencari beberapa idea berdaya maju yang baik untuk memulakan perniagaan online, maka Blog adalah salah satu pilihan yang terbaik yang anda ada. Anda boleh buat duit dari blog melalui iklan, pemasaran Affiliate, menjual produk dan Perkhidmatan jualan.
Sila baca BAGAIMANA UNTUK MEMULAKAN BLOG PERCUMA DAN BUAT DUIT DARIPADANYA 2017

2. Mulakan laman web E-dagang

E-dagang memang idea perniagaan yang baik tanpa mengira tempat anda tinggal. Masalahnya di sini ialah persaingan daripada gergasi seperti Amazon. Anda tidak boleh mencapai kejayaan dengan memulakan sebuah kedai e-dagang am yang bersaing dengan Amazon. Kunci kepada kejayaan di sini dijangka memulakan stor e-dagang dalam bidangnya yang tertumpu di mana gergasi seperti Amazon tidak beroperasi. Diberikan di bawah adalah beberapa kelebihan e-dagang laman-laman web yang beroperasi yang menguntungkan.

3. Memulakan perkhidmatan ganda jualan melalui laman web anda

Idea tersebut boleh digunakan hanya jika anda mempunyai beberapa kemahiran yang boleh dijual pada kadar setiap jam. Kemahiran boleh menjadi apa-apa dari bertulis kepada pengaturcaraan untuk merekabentuk grafik. Ideanya di sini adalah untuk memulakan sebuah laman web yang khusus untuk memasarkan kemahiran dan perkhidmatan dalam talian anda. Orang-orang yang berminat untuk menyewa anda akan meletakkan pesanan secara online melalui laman web anda.

4. Memulakan Laman web Ulasan produk

Sebelum membeli sesuatu produk baru, saya biasanya mencari Ulasan produk di Google. Sebagai contoh, jika saya membeli ketuhar baru untuk rumah saya, saya biasanya mula curve saya membeli-belah mencari Ulasan di Google dengan ungkapan Cari seperti "ketuhar microwave pendafluor atas kaunter terbaik". Ini memberikan peluang bagi orang-orang yang ingin memulakan perniagaan berasaskan Laman web. Mulakan laman web Ulasan produk! Bukan memulakan sebuah laman web kajian produk 'am' seperti Ulasan Cnet, memilih tapak kajian berfokus seperti DPReview - Ulasan hanya digital kamera dan fotografi yang berkaitan produk. Dua tapak ini membuat wang daripada kajian produk tersebut melalui pemasaran affiliate. 
Anda boleh membuat wang dari laman web kajian produk melalui pemasaran affiliate. Anda boleh menggunakan gabungan gergasi e-dagang seperti Amazon, Walmart atau mana-mana gergasi e-dagang lain yang beroperasi dalam niche anda.

5. Memulakan Aplikasi Web

Anda boleh membuat wang yang banyak atau membuat perniagaan yang baik sekitar aplikasi web. Tetapi jenis aplikasi ini berasaskan Laman web perniagaan idea panggilan untuk kepakaran yang sangat baik dalam pengaturcaraan dan pemasaran internet.  Penyenaraian beberapa contoh idea perniagaan mudah aplikasi yang berasaskan Laman web untuk mendapatkan inspirasi.
Demikian 5 Idea Bisnes Web yang harus anda Cuba .. 2017 2018 semoga berfaedah...
rujukan dollarfy.com
Previous
Next Post »
Thanks for your comment
Powered by Blogger.